Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vindt u vragen en antwoorden over verzending, retourneren, levertijd, betalen en meer.

Mocht uw vraag er onverhoopt niet tussen staan of is het antwoord niet bevredigend? Dan kunt u altijd contact
met ons opnemen. Wij zullen er alles aan doen om uw vraag zo helder mogelijk binnen 24 uur te beantwoorden.


Betaling en Levering ..


Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

 In principe leveren wij binnen 5 werkdagen, tenzij een product niet op voorraad is.

Wat zijn de verzendkosten en hoe wordt het product verstuurd?

 Camdenmarket hanteert de volgende verzendkosten: PostNL - € 4,95 en Kiala - Gratis

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb besteld?

 Ja, dat kan. Neemt u in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op! 

Is uw bestelling nog niet betaald en niet verzonden?

 Voor het annuleren van een order voordat deze betaald en verzonden is, worden geen verdere kosten in rekening gebracht, wij versturen uw bestelling pas als de betaling ontvangen is.

Levert u ook met spoed?

 Wij leveren altijd binnen 5 werkdagen. Als u het pakket binnen een dag binnen wil hebben neem dan even contact met ons op. Wij kunnen hier geen garantie op geven.

Levert u ook naar het buitenland?

 Ja wij kunnen leveren aan klanten in het buitenland. Neem dan even contact met ons op via info@Camdenmarket.nl. De verzendkosten zijn dan hoger en de levertijd kan langer zijn in sommige gevallen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

 Ja, het is wel belangrijk om van te voren telefonisch af te spreken. Let op, alleen contant betalen.


Producten en Prijzen ..


Kunt u iets vertellen over de prijzen in de webshop?

 Alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW.  Wanneer u een bestelling plaatst wordt automatisch het BTW bedrag op uw factuur vermeld.

Kunt u iets vertellen over de voorraad van de producten?

 Al onze producten zijn ruim op voorraad. Mocht een product onverhoopt niet meer op voorraad zijn dan kunnen we deze uiteraard voor u bestellen.


Ruilen en Retourneren ..


Kan ik een product ook ruilen en/of retourneren?

 Ja, als u niet tevreden bent, is retourneren nooit een probleem! Uiteraard mag het product niet beschadigd of gebruikt zijn.
Stuur binnen de zichttermijn van 14 dagen een e-mail naar info@Camdenmarket.nl. Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd door Camdenmarket kunt u uw aankoop met het bijgevoegde retourformulier retourneren. Kosten van retour sturen zIjn voor de klant tenzij het een fout van Camdenmarket betreft. Retouren naar onderstaand adres versturen:

Camdenmarket
Goudenregenstraat 206
2565 GD Den Haag
Nederland

RETOUREN WORDEN BINNEN 10 WERKDAGEN NA ONTVANGST VERWERKT. DE TERUG BETALING GESCHIEDT ALTIJD OP ZATERDAG.

TABAKSHOP BRUIN (K00121)
Goudenregenplein, 58
2565GK DEN HAAG
 
volg de instructies op www.kiala.nl


Let op: Ongefrankeerde zendingen worden altijd geweigerd!

Bij een ruiling:

Ruilen kan altijd, let op de kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. 

Geld terug:

Wanneer wij de producten retour hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten op uw bankrekening.

Hoe lang heb ik garantie op jullie producten?

 In principe heeft u 12 maanden garantie op uw product. Uiteraard valt slijtage en intensief gebruik hier buiten.


Online Betalen en Winkelen ..


Hoe kan ik mijn bestelling betalen in de webshop van Camdenmarket?

 U kunt uw bestelling bij ons betalen middels: iDEAL, Bancontact / Mister Cash of Bankoverschrijving.

Als ik wil betalen middels Bankoverschrijving waarheen mag ik het geld overmaken?

 U kunt het "Totaal te Betalen" bedrag (inclusief BTW) overmaken aan de hand van de volgende gegevens:

ABN Rekening: NL56ABNA0518411591 ten name van: Camdenmarket

Voor betalingen uit het buitenland:

BIC code: ABNANL2A
IBAN code: NL29 ABNA 0518 4115 91

Vergeet niet om uw ordernummer te vermelden bij uw betaling anders kunnen wij de betaling niet verwerken.